Examensceremoni för kriminologistudenter

Cirka 45 studenter deltog i årets examensceremoni för kriminologiprogrammet. Den 3 juni gick den av stapeln och både studenter, deras anhöriga och personal var samlade i LUX hörsal på Helgonavägen i Lund.

Studierektor och programkoordinator talar inför studenterna och deras anhöriga

Det hölls tal av både studierektor, lärare, programkoordinator och studenter. Vi fick även ta del av sång och musik från Olivia som är en av våra nuvarande studenter. Ceremonin avslutades med utdelning av en gåva.

Vi önskar alla våra studenter lycka till!

Kriminologiprogrammet är ett samarbete mellan Sociologiska institutionen och Rättssociologiska institutionen. Information om Kriminologiprogrammet finns samlad på Rättssociologiska institutionens webbplats.